Dressinguri de vis - Closet Dream

Oare exista vreo femeie care sa spuna ca e multumita cu dulapul pe care il are? Eu una sincer cred ca nu.Chiar daca renunt la unele hainute care fie nu-mi mai plac, nu imi mai sunt bune sau nu mai sunt in tendinte,exista hainute noi care sa le inlocuiasca. Asa ca momentan ma multumesc cu ce am, dar asta nu inseamna ca nu pot visa la un dressing numai al meu :). Sper sa va placa modele alese de mine.Mie imi plac toate mai ales ultimul :P.

Is there any woman who says he's pleased with the closet she have? I honestly think that no one.Even if i give up some clothes that i don't like ,or are no longer trendy, exist new clothes to replace. So currently I am happy with that, but that does not mean i can dream of a dressing all mine :). Hope you enjoy the chosen models.I like them all and foremost I like the last one :P.























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)