Apple nails

Hello fetelor sper ca a-ti petrecut un weekend frumos , la mine a fost unul super m-am relaxat la aer curat, drept urmare... Iata ce model inspirativ am facut, ma gandeam cat era de frumos in vacanta de vara in copilarie la bunici la tara in gradina stand la umbra unui mar. Asadar am realizat un model pentru unghii cu mere, ce am folosit pentru a-l  realiza  let's see :).
Am folosit ca si base coat OPI Nail Envy,ca si oja de baza GABRINI Multivitamin Diamond nr. D 57 culoarea  e un galben neon cu sclipici, oricum toata gama Diamond are sclipici in interior. Imi place aceasta oja pentru ca rezista mai mult , este ieftina , ce mi-a displacut la aceasta oja e faptul ca a trebuit sa dau trei straturi de oja ca sa se vada dar in rest e ok. Pentru model am folosit matritele Konad mai exact m64 si apoi am aplicat cateva mere Fimo.
Sper sa va placa cum a iesit acest model unghii de vara si sa va inspire :)





                        Modelul de pe placuta Konad m64









Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)