Rewiew oja Sally Hansen nr.81 Bare Bare

Chiar daca e o zi de luni, eu am motive de bucurie am primit comanda la oja mea Sally Hansen Color Fast nuanta Bare Bare nr.81. Ceea ce imi place la aceasta oja e marca si faptul ca e una profesionala (chiar daca majoritatea ojelor mele sunt marci ieftine), sticluta are un design dragut, are o biluta in interior pentru agitarea continutului ( nu stiu de ce imi plac ojele de acest gen). Nuanta ojei e  un nude apropiata nuantei unghiei, merge la un french sau la o manichiura naturala. Aceasta oja e cu uscare rapida timp = 60 de secunde, contine vitamina E, are un miros placut si lasa o senzatie placuta pe unghii.
Ceea ce nu-mi place e pensula, mi-ar fi placuta sa aiba o acoperire mai mare ( nu se poate compara cu pensula de la Rimmel :P), trebuie sa fi atenta la aplicare deoarece lasa dungi. Totusi doresc sa mai cumpar si alte oje Sally Hansen, din game cum ar fi : Diamond Strenght specifica unghiilor ca si ale mele fragile si Nailgrowth Miracle pentru cresterea unghiilor.
Va doresc o saptamana cat mai usoara!

P.S.: Am aplicat trei straturi de oja ca se se vada mai bine dar ajungeau si doua, aceasta e oja sper sa va placa  :).










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)