NOTD Unghii marine - Marine fingernails

Buna fetelor eu visez deja la mare si la soare voi la ce visati?
Asa ca... modelul de azi al unghiutelor mele e MARIN.Ce culori am folosit pentru a-l realiza: verdele peppermint de la Avon, pentru bulele de apa instrumentele mele de facut puncte si oja de la Gabrini Summer Edition nr. M107 care e un verde marin deschis poate nu se vede diferenta in poza de la blitz, pentru stelute si pestisori am folosit culori acrilice, aici deja va puteti folosi in voie imaginatia adica sa faceti pestisori de toate culorile. Puteti realiza acest model si cu o oja albastra.

Sper ca va place :) daca realizati acest model astept sa vad si eu poze :P












Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)