Frunze de toamna si dupe-ul Chanel peridot de la S-he

Din momentul in care am vazut  oja Chanel peridot pe blogul Iguanitzei aici: http://www.iguanitza.com/2011/11/diving-in-malaysia-vs-peridot.html m-am indragostit de aceasta nuanta. Bineanteles ca m-am uitat si la pretul unei astfel de oje doar vorbim aici de Chanel si-am gasit-o undeva la 25$ sticluta mi s-a parut destul de scumpa, asa ca cautand pe internet am gasit mult mai multe dupeuri(duplicate) . Ma gandeam chiar si la varianata propusa de Iguanitza "diving in malaysia" de la Sephora si la cea de la OPI "Just Spotted the Lizard".

Dar pana la urma intrand in magazinul DM binenteles cautand cu totul altceva :P, am dat peste standul de produse S-he de unde mi-a facut cu ochiul oja care aduce cu aceasta nuanta si am achizitionat-o .

Ce va pot spune despre oja de la S-he e ca: este un produs fabricat in Germania , comercializata exclusiv de magazinele DM,pensula este una normala ,formula ojei este putin mai lichida fata de alte oje,culoarea  verde auriu metalizat,este o oja cu uscare rapida.
Oja S-he Stylezone 317 vine intr-o sticluta de 10 ml la un pret super accesibil undeva la 12 Ron.
Am incercat aceasta oja pe unghiutele mele atat simpla cat si cu un model de toamna.
 Sper sa va placa aceasta oja care a creat o adevarata nebunie printre polishaddict, in varianta propusa de mine.
Va las in compania pozelor si astept cu placere parerile voastre :).



















Alte variante dupe ale ojei Chanel peridot














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)