Swatch and Review CHINA GLAZE Avant Garden Collection Spring 2013 -Mimosa's Before Mani's + Keep Calm, Paint On

RO: Astazi sunt incantata sa va arat doua dintre noutatile mele CHINA GLAZE din colectia "Primavara 2013" care se numeste "Avant Garden".
Bineanteles ca atunci cand vine vorba de nouatati in materie de oje comand intotdeauna de pe Beauty In The Bottle sunt intotdeauna promti, ofera detalii referitoare la produsele lor si ai posibilitatea de a comanda produse care nu le au pe stoc pe baza de comanda.

Iata si frumusetile mele:

EN: Today I am excited to show you two of my CHINA GLAZE news from the"Spring 2013" collection called "Avant Garden".
Naturally when it comes to nailpolishes I always order from Beauty In The Bottle because they are always prompt, provide details about their products and you can order products that do not have in their stock with demand.

Here are my beautyes:




RO: Mimosa's Before Manis - este un coral piersica cu particule mici de sclipici auriu.Consistenta ojei e putin subtire de aceea  aplicarea am facut-o in doua straturi, nu am aplicat top coat.O nuanta pastelata intr-adevar superba.

EN: Mimosa's Before Manis - is a coral peach with small particles of gold shimmer. Polish consistenty is a little thin so I did applied two layers, I didn't applied top coat. A really gorgeous pastel shade.




RO: Keep Calm, Paint On - este un verde menta deschis cu particule mici de sclipici argintiu. Aplicarea ca si la prima oja am realizat-o in doua straturi, nu am aplicat top coat. Chiar ador aceasta nuanta de verde deoarece a fost prima nuanta care mi-a atras atentia din intreaga colectie.

EN: Keep Calm, Paint On - is a light mint green whith small particles of silver shimmer. The application like the firts nailpolish I made it in two layers. I didn't aplied top coat. I really love this shade of green because was the first shade that caught my attention from the entire collection.

RO: Intreaga colectie e formata din douasprezece oje in nuante pasteltate.

EN: The entire collection is made up of twelve nailpolishes in pastel shades.





RO: Care sunt nuantele care va atrag din aceasta colectie ?

EN: What are the colors that attract you from this collection?








Comentarii

  1. imi place mult a doua, verdele ala menta asa e super :X

    RăspundețiȘtergere
  2. da si mie imi place tare mult verdele acesta ma gandesc la un model dragut pe el :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere. Nuantele sunt superbe. :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe amandoua, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tare mult verdele menta :X sa le folosesti cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe ojele, cred ca le-ai achizitionat pe cele mai frumoase din colectie :* Abia astept sa vad ce modele vor rezulta din folosirea lor

    RăspundețiȘtergere
  7. hehe trebuie sa-mi pun imaginatia sa lucreze , timpul de afara nu prea m-a inspirat, multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Annika Laitiainen16 martie 2013 la 14:09

    · Super ❤ iubesc culorile



    beautinika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)