NOTD Umbrellas for my nails

Buna fetelor,
Ce ziceti de timpul de afara? Stiu v-ati saturat de atata ploaie si eu :D. Dar chiar si asa am fost inspirata si am realizat cateva umbrele colorate pe unghii  :).

Hello girls,
What do you say about the wheather? In know you are tired of so much rain me too :D. But even so, I was inspired an I made some colorful umbrellas on nails :)






                            Am folosit urmatoarele produse
                              I used the following products


1. Base coat FARMEC
2. NYC In A Minute "Sydewalkers"
3. ORKIDE Venus pentru inelar ( Din pacate nu stiu numarul)
4. Pensula TONITZA 0/2
5. Culori acrilice OUMAXI
6. Top coat KALLOS

1. Base coat FARMEC
2. NYC In A Minute "Sydewalker"
3. ORKIDE Venus on the ring finger (unfortunately I dont't now the number)
4. Brush TONITZA 0/2
5. Acrylic colors OUMAXI
6. Top coat KALLOS 


Va plac umbrelutele mele?

Do you like my umbrellas?


Va pup si va urez o saptamana faina!!! :D

Kisses an have a great week !!! :D






Comentarii

  1. Ce dragutee sunt! Imi plac super mult. Si in ciuda faptului ca vremea este foarte capricioasa cu noi, unghiile tale au un model simpatic, care aduce multe zambete. Te pup scumpa. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca am reusit sa aduc putina veselie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super haioase! Foarte reusite! ; ) Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare!
    Foarte frumoasa manichura!

    RăspundețiȘtergere
  5. la cata ploaie avem...era nevoie de umbrele :)
    foarte frumos realizate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super manichiura, mi-as face si eu daca as avea mana buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte dragut modelul si in ton cu vremea capricioasa :*

    http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar ce simpatice sunt umbrelutele taleeeeeeee!! Le adooor :X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt happy ca-ti plac Carla , pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Totul incepe cu pasi mici, incearca si tu :>

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)