HAPPY INTERNATIONAL WOMEN'S DAY

LA MULTI ANI tuturor femeilor din intreaga lume!!!@};-
Sper ca a-ti avut parte de o zi minunata, plina de atentii, iubire si multe zambete ;).
Si cum o astfel de zi speciala nu poate fi trecuta atat de usor cu vederea impreuna cu fetele din grupul "The Polish Addict" am pregatit o multime de manichiuri frumoase dedicate zilei de 8 Martie.
Aceasta e manichiura mea:






Am ales un design simplu si elegant cu trandafiri, ca si baza pentru manichiura am ales oja holografica de la PUPA N.095, iar pe inelar am aplicat superba "Cha-Ching!" de la Sally Hansen Gem Crush pentru model am ales doua din minunatele matrite MOYOU castigate la giveaway-ul organizat anul trecut de Madalina  mai exact 82 si si 124.





Va invit sa treceti si pe la restul fetelor mele dragi:





Va pup si va urez in continuare o zi de 8 Martie frumoasa !!!;;)








Comentarii

  1. Tare dragute Mihaela,pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte eleganta si vesela rezutatul final. Imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce finut arata! ♥ Imi plac trandafirasii mici si oja Gem Crush.
    La multi ani, Ela. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. It is so pretty!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Ela
    Wonderful post.So pretty!
    !lets
    follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment
    about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great week!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)