NAIL TEAM CHALLENGE: 13. Degrade

Suntem deja in luna Aprilie ... iar primavara se pare ca inca se lasa asteptata sa speram ca anul acesta iepurasul nu vine imbracat cu blanita de zapada, pentru ca sincer vreau sa simt adierea soarelui si caldura lui.
Si totusi la mine pe unghii incep incet sa se astearna culori vesele si colorate , pentru azi Alina ne propune "Degrade".
Asa ca: 






Pentru design-ul de azi am ales nuante de verde cu gandul la natura si l-a potecile care duc spre campiile verzi. Am folosit ojele de mai jos:



Am inceput sa folosesc tratamentul de l-a "Eveline" asa ca sper sa v-a uimesc cat mai repede cu unghii mai lungi.
Si am ales sa stampilez cu doua dintre modele de pe placuta mea XL cu numarul XY14 




Va invit sa treceti si pe la fetele mele dragi care cu siguranta au pregatit "Degrade-uri" extraordinare:



Comentarii

  1. Cred ca s-a intamplat ceva si nu s-a postat comentariul.......:))))) imi place tare mult modelul tau <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana ma bucur ca-ti place sper sa nu mai am si alte surprize din partea blogger , te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce bine arata <3 Imi plac culorile si modelul de stampila e bestial! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb arata ! ♥ Imi place mult cum te-ai jucat cu gradient-ul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb manichiura! Iar placuta ta ma innebuneste! O ador! De mult timp o caut si eu pe la noi aceasta placa si n-o gasesc pe nicaieri :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am achizitionat-o de aici http://cosmetics-online.ro/Manichiura/Matrite-Metalice doar ca nu mai au pe stoc aceasta placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De cand am vazut unghiutele,mi-am zis sa te intreb cum ai facut modelele,credeam ca le-ai facut din culori acrilice :) .Super arata degrade-ul in culori atat de vibrante de verde,iar modelele de pe placuta sunt absolut minunate <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  8. iordache madalina4 aprilie 2015 la 14:10

    Imi plac foarte mult si ma bucur ca in ultima vreme te-a prins si pe tine febra modelelor stampilate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragute unghiutele tale! <3 Ma fac sa ma gandesc la carapacea testoaselor. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am admirat manichiura ta pe FB. Nuantele de verde sunt extrem de frumoase iar modelul stampilat se potriveste pe ea si are un efect interesant!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nails y poco mas5 aprilie 2015 la 17:07

    Arata foarte bine chiar daca unghiile sunt scurte

    RăspundețiȘtergere
  12. B-Andreia Daniela5 aprilie 2015 la 21:23

    interesanta ideea,arata tare fain

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte tare rezultatul :) ti-a iesit frumos degrade-ul

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe unghiutele! Parca ar fi carapace de testoase! <3 <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)