NAIL TEAM CHALLENGE: 15. Inspired by a pattern or outfit

Andreea ne propune in acest weekend sa alegem sa fim "Inspirate de un model sau de o tinuta" eu am ales sa fiu inspirata de un model.
Mi s-a parut o alegere mai simpla intrucat am deja cateva modele pe placutele mele pentru unghii,noua mea obsesie:D.Asa ca am ales un model cu cercuri abstracte.
Si aici mai jos vedeti si rezultatul:









Am ales sa folosesc oja texturata de la KIKO Sugar Mat nr. 631 un corai superb.Rezulatul mi se pare spectaculos voua?/:)


Peste care am stampilat modelul cu cercuri de pe matrita mea XL cu numarul XY14. Sursa de inspiratie a fost modelul de mai jos doar ca eu am ales varianta colorata.


Va invit sa treceti si pe l-a restul participantelor:

Kisses va urez un weekend fain (*)









Comentarii

  1. Foarte dragut modelul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Waaa!
    Nici nu știu cu ce sa încep :modelul, plăcuta sau culoarea?
    Modelul mi se pare superb, plăcuta e un.vis iar culoarea adorabila!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oja Kiko are intr-adevar o culoare superba si unde mai pui ca este si texturata! ♥
    Iar modelul si sursa de inspiratie sunt foarte frumoase.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. O manichiura superba! Oja de baza fura ochii <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, contrastul atrage privirea si modelul stampilat este "halucinant" :) Imi place mult modelul tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador modelul. E ft vesel si oja Kiko e geniala. Foarte tare manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)