T.P.A Easter Nail Art Challenge

Cum era si de asteptat trebuia sa existe si o colaborare dedicata sarbatorilor de Paste, fetele din grupul "The Polish Addict" au tot timpul idei minunate . Printre cumparaturi, prajituri, mancare, vopsit oua si alte cele am reusit sa realizez si eu modelul propriu zis #:-S.
Bineanteles din lipsa de timp am facut ceea ce cam fac in ultima perioda de timp am realizat un model stampilat:>.




Am ales un model cu ou de paste si chevroane colorate .



De pe noua mea matrita cu modele de Paste plina de modele frumoase am folosit doar un design  :( poate anul viitor reusesc sa le folosesc si pe restul sau poate chiar mai devreme. ;).



Ca de obicei v-a invit sa treceti si pe l-a restul fetelor participante :

Si minunatul banner realizat pentru aceasta colaborare de Madalina.




Va doresc clipe linistite si minunate in sanul familiei de Sfinetele Sarbatori Pascale!!!:x






Comentarii

  1. Foarte dragute,Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata manichiura. Imi place modelul chevron in nuante pastel si unghiuta accent. ♥
    Iar decoratiunile sunt superbe. Ai aranjat totul tare frumos.
    Paste Fericit!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    RăspundețiȘtergere
  3. iordache madalina12 aprilie 2015 la 19:27

    Foarte frumoase,imi plac foarte mult iar placuta cu modelasele de Paste este geniala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase unghiutele tale :*
    paste fericit in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de cute este placuta si imi place mult manichiura si interpretarea ta! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chevron love !!imi place mult modelul tau !kiss

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragut ti-au iesit! Imi plac nuantele folosite :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)