sâmbătă, 11 iulie 2015

NAIL ART MARATHON 2015: Gradient

Cu siguranta tema propusa de Madalina azi este una din preferatele mele, asa ca doresc sa va incant privirile cu "Gradient".








Pentru "Gradient-ul" meu mov am folosit: baza alba FLORMAR "Snow White" ,oja lila RIMMEL " Go Wild-Er-Ness", movul de la MAYBELLINE Colorama nr. 215, MISS SPORTY "PEEL OFF base" care este aliatul meu impotriva murdariri degetelor, o bucatica de buretel,un model dragut de pe matrita XY 19 si gel top coat-ul de la PUPA.


Va invit sa treceti si pe la restul fetelor sa vedeti ce au pregatit:




Pupici pana data viitoare.







11 comentarii:

  1. Superb gradient-ul! ♥ Se vede asa delicat, iar nuantele alese sunt foarte frumoase. Imi place mult si modelul imprimat. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana Alexandru12 iulie 2015, 11:19

    Foarte frumos model ai facut Mihaela,pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra Katerina12 iulie 2015, 11:19

    superbe!! nuantele sunt foarte frumoase, iar modelul, perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place tare mult manichiura ta mov, Mihaela! superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos se combina culorile din gradient! ♥♥ Am pus si eu ochii pe oja de la Rimmel. Sa vedem cand o sa adopt una :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt asa delicate! Imi place mult gradient-ul este discret si de efect. Kiss

    RăspundețiȘtergere
  7. Matrita aia e the best!!!Ce modele frumoase are <3 .Iar acel model pe unghiutele tale gradient arata...sublim <3

    RăspundețiȘtergere