NAIL ART MARATHON 2015: Sea Shells

Destinatia mea preferata pentru vacanta va fi intotdeauna marea si o data cu intrarea in luna August ma asteapta si minunatul concediu pe care o sa il petrecem in Thassos de abia astept.
Dar ce legatura are marea cu unghiutele? Desigur ca Iulia are raspunsul pentru voi cu noul set de teme propuse de ea si primul de azi "Sea Shells" asa ca o sa vedeti cateva scoici :).




Calitatea pozelor cam lasa de dorit aparatul meu foto se cere dus la un service.

                                             In lumina naturala


Dar sa va spun si cum am realizat modelul de azi :
Am folosit oja ESSENCE "Go Bold" ca si baza pentru modelul meu cred ca da cel mai bine inspre culoarea nisipului , pe inelar am aplicat oja albastra NYC "Art Spirit" , am stampilat cateva scoici si stele de mare de pe iubita mea matrita MOYOU "Tourist Collection" 17 achizitionata recent de la Maria si de pe matrita JQ-11.

Va invit sa admirati si alte unghiute cu scoici :








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)