NAIL ART MARATHON: Tribal Print

Timpul trece destul de repede parca nu de mult incepusem aceasta minunta colaborare si deja am ajuns la un alt set de teme propuse de aceasta data de Deyutza .
Asa ca sa va arat al meu "Tribal Print":








Modelul tribal l-am ales de pe matrita MOYOU nr. 17 Tourist Collection.
Minunata oja pe care am stampilat modelul este Golden Rose Rich Color nr.113. Am folosit tehnica "Stamping Decals" de aceea manichiura e atat de colorata iar ojele folosite sunt:
- S-he nr. 297
- Rimmel  "Bestival Blue"
- Rimmel  "Oragasm"
- Orly "Gumdrop"

Va invit sa treceti si pe la restul fetelor:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)