February's Nail Challenge: Fave glitter

Azi o sa aveti parte de mult mult glitter de ce?
Deoarece tema colaborari de sambata aceasta ne provoaca sa folosim in manichiurile noastre glitterul.
Ce am ales eu o sa vedeti in pozele de mai jos:




Dupa cum ati vazut si in poze am ales sa folosesc top coat-ul cu glitter RIMMEL "A Crush On You" pe care l-am aplicat peste oja verde de la S-He Stylezone nr. 312.
Am stampilat modelul de pe matrita JQ-L18 cu mini oja pentru stampile ORANJJOLIE (detin si cateva stickere excelente de la aceeasi firma) pe care am descoperit-o recent si care a costat doar 3 lei dar sincer in afara de mirosul mai ciudatel isi face extraordinar de bine treaba asa ca o recomand.

Va invit sa treceti neaparat si pe la restul fetelor:



Astept ca de fiecare data cu drag arerile si comentariile voastre , pupici ana data vitoare.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)