February's Nails Challenge: Valentine

Sambata e ziua mea preferata de ce?
Pentru ca are loc colaborarea noastra punctuala, care se dovedeste a fi o provoacare placuta pentru mine de fiecare data.
Asa ca azi avem a doua tema a luni Februarie care se numeste "Valentine" si pica exact la fix deoarece chiar maine este "Valentine's Day" .

Si acum pozele :







Pentru a realiza design-ul de azi am folosit oja holo COLOR CLUB "Wild at Heart" am stampilat cu oja metalica BARRY M "Foil Effects" de pe matrita BC-07 si matrita Qgirl -020.

Daca nu stiti ce manichiura sa alegeti pentru "Valentines Day" atunci cu siguranta o sa fiti inspirate de manichiurile pregatite de colegele mele participante:







Astept ca de fiecare data parerile si cometariile voastre, kisses :)







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)