April's Nails Challenge: Flower Power

In aceasta superba zi de sambata o sa va delectati privirile cu un model floral colorat asa ca sa simititi si voi primavara aceasta minunata .
Asa ca "FLOWER POWER" :




Pentru a crea modelul de azi am folosit baza alba de la ESSENCE " Wild White Ways" am luat un buretel si am aplicat in model aleatoriu amestecand nuanatele urmatoarelor oje:
-CHINA GLAZE "Keep Calm, Paint  On" "Neon&On&On" "Aqua Baby"
-FARMASI  nr. 502 si 524 
Peste acest amestec de culori am stampilat designul floral de pe matrita JQ-L18 cu oja mini pentru stampilat ORANJJOLIE mai putin pe inelar unde am ales un design floral diferit de pe matrita HK-04.
La final am aplicat top coat-ul EVELINE pentru a sigila modelul.

Va invit sa vedeti neaparat frumusetile de flori ale colegelor mele participante:









Sa aveti parte de un weekend minunat :).
















Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)