My Easter Nails

Bine v-am regasit in luna Mai :) sper ca a-ti avut parte de un Paste Fericit si l-ati petrecut intr-un mod frumos in mijlocul celor dragi.
Noi l-am petrecut mai mult in mijlocul familiei am profitat de zilele libere ,am ales sa raman mai mult deconectata de internet (de facebook mai ales) bine nu in totalitate.
Cu siguranta ca a-ti observat si absenta mea de la colaborarea de sambata, sa nu credeti insa ca nu am purtat un model pascal pe unghiute , insa mai bine las pozele sa vorbeasca de la sine:







 Am ales nuanta superba de verde de la NICOLE by OPI "I Shop Mintage" unul din ojele pe care le-am primit cadou de Paste,cred ca se potriveste atat de bine cu modele de pe matrita BP 60 cu motive de Paste achizitionata de la Oana mea iar pe degetul mic am ales un model floral cu fluture de pe matrita HK01. Am sigilat modelul cu top coat-ul Eveline si atat. 

Nu uitati de GIVEAWAY-UL organizat de mine se incheie l-a sfarsitul acesei saptamani asa ca mai aveti inca timp sa va inscrieti.

O saptamana usoara , pupici.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)