Saturday's Theme: Mosaic Nails

O zi de sambata absolut superba intr-adevar se simte afara iz de primavara, de abia astept sa vad verdeata , flori si pomi infloriti.
Dar pana atunci ma delectez cu coloritul ultimei teme a luni martie "Mosaic Nails" o tema interesanta cu referire la arta de a crea imagini prin asamblarea unor piese mici din sticla colorata, piatra, gresie sau alte materiale.
Sper sa va placa alegerea mea pentru aceasta tema:




Am decis sa ma orientez spre un  model mai diferit asa ca am fost inspirata de pardosesile de marmura.
Pentru manichiura " Mosaic" am folosit oja NYC "Art Spirit" pe aproape toate unghiutele in afara de inelar pe care am folosit oja alba S-He cu nr. 230 si pe police (unghia mare) la care am folosit FLORMAR Black Dot cu nr. BD04.
Pentru design am folosit matrita HK-09 folosindu-ma de oja pentru stampilat albastra de la MOYRA.
La final am protejat manichiura cu top coat gelul de la FARMEC.



Sunt curioasa de modele colegelor :

Nu uitati de codul meu JQX31 cu care puteti beneficia de 10% discount pe bornprettystore.


 Va urez un weekend placut si astept ca de fiecare data cu drag comentariile voastre :).








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)