Saturday's Theme: Christmas Candy

Cine nu adora dulciurile si bomboanele de Craciun?

Eu una sigur ma aflu printre cele care adora dulciurile de orice fel si in orice anotimp.
Asa ca pasind incet incet inspre sarbatoarea de Craciun nu pot decat sa ma gandesc la turta dulce, prajituri, bomboane de brad daaa sunt preferatele mele una pe brad si una in gurita :))).

Dar pierzandu-ma deja prin frenezia lunii Decembrie si vorbind despre bomboane ajung la tema de unghiute abordata in aceasta sambata care se numeste "Christmas Candy" asa ca my nails:





Pentru manichiura de azi am folosit oja alba S-he in nuanta 322 ,am uitat sa va specific eu nu folosesc o baza pentru unghii deoarece am unghiile cu gel de unde si lungimea mirifica dar v-as recomanda ca pe unghiile naturale sa folositi neaparat o baza inainte de culoare.
Pe inelar am aplicat caramiziul de la China Glaze "Desert Sun" si m-am folosit foarte simplu de matritele MR-02 si MR-02 (matritele mele preferate cu motive de iarna) stampiland bombonele , acadele bastonase ... cu oja pentru stampilat rosie Oranjollie iar pe inelar cu albul de la Moyra.
Iar la final am sigilat design-ul cu top coat gelul de la Farmec.

Sper ca va place design-ul eu il ador.



Sunt curioasa ce unghii delicioase au pregatit colegele mele :

Urmeaza si alte teme minunate de Decembrie asa ca va astept si data viitoare pe blog.

Va urez un weekend minunat tuturor!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)