Creative Nails Collab: Pantone Colors

Asa cum ne-am obisnuit deja de cativa ani Institutul Pantone a ales si pentru anul 2018 nuanta reprezentativa care este Ultra Violet.
Trebuie sa recunosc ca dupa albastrul urmatoarea culoare pe care o iubesc este movul asa ca nu pot sa fiu decat bucuroasa.
Asa ca cu o zi intarziere ma prezint si eu cu manichiura Pantone:



Da poate va intrebati ce s-a intamplat cu movul meu din pacate asa au iesit pozele :( in realitate asa arata nuanta :




Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit ojele KIKO cu nr.333 si nr.255 pe inelar.
Modelul l-am stampilat de pe matrita MOYRA "Geometry" cu oja pentru stampilat alba MOYRA.
La final am aplicat top coat gelul de FARMEC pentru a proteja designul.
Imi place enorm rezultatul manichiuri dar raman dezamagita de faptul ca pozele nu redau exact nuanta ojei.

Va invit cu drag sa le vizitati si pe restul fetelor pentru manichiuri ULTRA VIOLET:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)