TPAweeklychallenge2019 - #1 New Year's Resolution

Buna dragele in primul rand doresc sa va urez un calduros "La Multi Ani!!! An Nou Fericit",
Iata ca revin din nou la blog dupa un lung abandon da stiu exista etape si etape insa iubirea pentru unghii nu am parasito daca la asta va ganditi doar ca m-am orientat spre manichiura cu gel si oje semipermanente .
Imi era tare dor sa particip cu dragele mele fete de pe grup macar la o tema din colaborare asa ca asta am si facut. 
Sunt prezenta aici la inceputul anului 2019 pentru o noua colaborare, draga de Raluca a fost harnicuta si a organizat temele realizand colaje dragute.
Ca vorbind despre lipsa mea de pe blog cred ca este loc mereu de noi inceputuri asa ca tema de azi se refera la Rezolutiile pe acest an.
Nu sunt genul de persoana care isi face planuri pe termen lung in general sunt doar o persoana care are dorinte si asteptari, daca ceva nu se impliniste nu fac o tragedie din asta.
M-am gandit destul de mult la ce mi-as dori in acest an, dorintele sunt mai multe si am avut la dispozitie doar cinci unghii asa ca va prezint cateva dintre ele:






Imi doresc sa fiu mai puternica , sa sper mai mult, sa iubesc mai mult.Imi doresc sa calatoresc cu avionul poate o zambiti si o sa va ganditi de ce?deoarece nu am calatorit niciodata pana acum asa ca as dori sa traiesc si eu aceasta experienta.
Vreau sa ma bucur de vara acasa in tara deoarece de cativa ani buni ma bucur de ea prin munca in tari straine.
Doresc sa fiu mai creativa si sa-mi imbunatatesc indemanarea de a picta unghiile, inelarul e cel care dovedeste ca ma stradui si exersez. Si cand vorbesc de pictat pe unghii nu pot sa nu ma gandesc si sa-mi aduc aminte de talentata Madalina sau Miss Happy And Her Nails asa acum poate o cunoastesti cateva dintre  voi imi este dor de unghiutele ei si mai ales de interpretarile picturilor ei.
Si ajungem si la ultima unghiuta a degetului mic care ma trimte din nou la unghiute imi doresc sa realizez manichiuri reusite inca mult timp sau cel putin cat voi pastra in suflet aceasta pasiune.
Mai exista o dorinta destul de arzatoare dar pe aceea o tin deocamdata pentru mine.
Am palavragit destul de mult azi cred ca imi era dor sa o fac aici pe blog.




Produsele folosite de mine sunt aplicate peste unghiile mele naturale protejate de un strat de gel,daca aveti unghii naturale si folositi oje normale va recomand sa aplicati o baza transparenta inainte de culoare.
Sunt fana al produselor de manichiura  CUPIO asa ca pentru culoare am folosit ojele semipermanete CUPIO To Go in nuantele "Crystal Black" o oja cu o baza neagra superba cu particule de glitter argintiu mari si mici iar pe inelar "Frozen Pink" o superba oja termo iar ca si top coat CUPIO Diamond.
Pentru design m-am folosit de matrite si pictura manuala. Design-ul realizat cu matrite este aplicat direct peste finish avantajul ste ca acesta se poat sterge cu cleaner.
Matrite folosite: BP-29, Moyou 126 , BPL-022 si JQ-L07.
Pentu pictura manuala gelul argintiu de pictura de la 2M Beauty cu nr. P036 ,pensula stripe Vamp si o pietricica cu irizatii lipita cu base gum de la Macks (am uitat sa-l includ in poze).

Va invit sa treceti si pe la restul colegelor mele:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)