AUTUMN AND WINTER NAIL ART CHALLENGE: 19. Favorite Sweater

Buna fetelor,

Revin cu un nou model si o noua colaborare "AUTUMN AND WINTER NAIL ART CHALLENGE" organizata de Carla de la sunafterstormblog si Ana Maria de la unghiutelemele si tema de azi cu numarul 19 se numeste"Unghii  inspirate de puloverul preferat". Desi nu particip de la inceputul acestei colaborari cu siguranta ca ma voi ma inscrie si la alte teme.
Si cum puloverul meu preferat este simplu fara model am folosit ca si inspiratie pentru aceasta tema puloverele cu motive de iarna mai exact de Craciun.
Modelul l-am realizat cu una din placutele mele noi Essence si oja gri de la PUPA nr.074.
Credeam ca procesul de stampilare v-a fi unul extrem de easy din pacate m-am inselat cred ca mai bine pictam modelul :P.
Dar macar am incercat, ce a iesit o sa vedeti si voi in pozele de mai jos:






                          Produsele pe care le-am folosit




Astept cu placere criticile voastre si de ce nu idei pentru o stampilare perfecta :D.







                                    

Comentarii

  1. foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase unghiutele tale. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce simpatice sunt :X , imi plac mult si nuantele folosite

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place manichiura :*
    Eu nu ma pricep deloc la stampilat, dar tie ti-a iesit chiar bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca ai sti cat m-am chinuit cu nenorocita de stampila oricum cred ca deocamdata mai bine de atat nu reusesc :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoase sunt puloverele dar si unghiutele! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc puloverele sunt doar ca si inspiratie nu-mi apartin :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Faorte dragut modelul , ma bate gandul sa imi cumpar o minunatie de stampila , dar parca tot imi plac unghiutele mai tare dac le mazgalesc eu cu mana libera.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! Chiar ma intrebam zilele trecute unde exista placuta cu model de pulover. Acum am aflat, dar nu ma ajuta cu nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai de mine, trebuie sa-mi iau si eu placuta asa si sa le port asa toata iarna ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu am matritele de ceva vreme dar le folosesc prea putin,eu prefer sa le pictez :D

    RăspundețiȘtergere
  12. da si eu m-am bucurat cand am dat peste aceste minunatii din pacate le-am luat de dincolo nu de la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. da si cu puloverul potrivit arata percfect :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)