TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Luna Februarie este cunoscuta si ca luna iubirii, bineanteles ca poti alege sa fi in trend purtand motive cu inimioare pe unghiute .
De obicei sincer nu prea port pe  unghi inimioare dar pentru tema de azi "Valentine's Day" am facut o exceptie :).





Am ales sa port o manichiura  minimalista poate v-ati asteptat la mai multe inimi imi pare rau daca v-am dezamagit.
Asadar pentru manichiura am ales sa folosesc:

-oja semipermanenta Canni cu nr. 124 peste protectia de gel , pe inelar am folosit oja semipermanenta Modelones cu nr.1579 .
-pe police si unghia mijlocie am ales ca nuanta sa fie lucioasa , pe degetul mic am preferat efectul de oja mata asa ca am folosit Matt Top Coat-ul Modelones.
- pe unghia degetului aratator am ales sa realizez un model cu efect de nisip (sau sugar) aplicand peste oja semipermanenta umeda praful acrilic transparent Miley.
Pe inelar am creat imioara pur si simplul cu pensula ojei Canni aplicand doua straturi si sigilind cu Diamond Top Coat-ul CUPIO.

Sper ca va place manichiura mea simpla.

Daca doriri sa vedeti si ate modele pline de iubire va invit sa treceti si pe la colegele mele:



Va pup si va urez un weekend fain .











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)