T.P.A Group Challenge:14. Vintage Nails

Buna fetelor,

Sper ca va bucurati de ultima sambata din luna Noiembrie si asteptati la fel de mult ca mine luna Decembrie :).
Ziua de azi aduce o noua tema din colaborarea "T.P.A Group Challenge" care se numeste "Vintage Nails". Am gasit atat de multe modele dragute  "Vintage" incat mi-a fost destul de greu sa ma hotarasc, dar pana la urma am gasit un model interesant, nu am gasit traducerea pentru acest model se numeste "Paisley"si este foarte des intalnit in obiecte de tapiserie si in vestimentatie.







 Ador albul ojei OPI "Alpine Snow" asa ca nu am putut scapa ocazia de a o folosi, astfel incat am ales sa creez design-ul cu nonculorile alb si negru.




Sunt curioasa ce modele "Vintage" au creat fetele, voi nu?


Astept cu placere parerile voastre si inchei cu o urare:











Comentarii

  1. Haha, te-ai jucat puțin !... Arată super ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa manichiura!!! Ai avut multa rabdare! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc , imi place mult nail art-ul si incerc sa ma perfectionez :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate detalii frumoase! Superb modelul. Felicitari pentru rabdare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba manichiura! Fenomenala chiar!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe ♥ si eu am o camasuta cu acest model :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Te admir pentru rabdare :)) Ti-a iesit foarte frumos. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă manichiura ! Este impecabilă ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca e foarte frumoasa imi place acest design :D

    RăspundețiȘtergere
  10. char sunt foarte rabdatoare cand vine vorba de unghii :P

    RăspundețiȘtergere
  11. nu chiar impecabila dar find freehand sa spun ca rezultatul e multumitor , multumesc *_*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)