Halloween Nails

Era musai ca noi fetele de pe TPA sa avem si o colaborare dedicata  Halloween-ului asa ca azi va prezint din nou o manichiura spooky:




 




 Modelul l-am creat din nou apeland la tehnica "ombre" folosindu-ma de oja SALLY HANSSEN "Good To Grape " si CHINA GLAZE "Sweet Hook".
Am stampilat de pe matrita XL cu nr.XY11 pe degetul mare, pe inelar si degetul mic.
Iar pe aratator si degetul mjlociu am pictat un sfesnic cu lumanari(sa zicem ca seamana cat de cat cu unul ) si un craniu (tot cu lumanare).
Daca va intrebati de cele doua oje in forma de Jack Skellington da sunt Glow in Dark , le-am folosit pentru a colora modele de pe unghii, dar din pacate nu am reusit sa ma prind de tehnica de a surprinde in poze aceste minunatii fluorescente.

Va invit sa treceti si pe la restul fetelor:















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)