TPAweeklychallenge2019- #3 Mandala

Sunt bucuroasa ca reusesc sa particip la inca o tema din colaborarea grupului nostru care azi are ca tema modelele "Mandala".
Stiu ca exista o gramada de variante pentru acest model eu am ales sa folosesc cea mai simpla varianta pictata manual (clar nu una dintre cele mai reusite picturi dar exersez):



Ca si produse am folosit aceleasi culori ca si data trecuta : Cupio To Go"Crystal Black" si "Frozen Pink" pensula de pictura stripe Vamp si paint gelul color negru 2MBeauty in nuanta P037.
La final am sigilat manichiura cu finish-ul Cupio Diamond Top Coat.

Va invit sa treceti si pe la colegele mele:



Sper ca va place abordarea mea :)

Pupici pana data viitoare.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)