NOTD Nori pentru zile ploioase

De cateva zile doar ploua asa ca sa ma mai inveselesc mi-am facut unghiutele cu norisori. Cum am obtinut acest model ? Am  folosit oja albastra pe care am descoperit-o zilele acestea de la ASTOR FASHION STUDIO nr. 070 , vreau sa va spun ca aceasta gama are o multime de culori dragute de vara  cred ca o sa-mi achizitionez si alte nuante. Imi place aceasta oja pentru ca: rezista pe unghii cu un top coat bun( eu il folosesc pe cel de OPI Nail Envy), deja port aceasta oja  de 3 zile pe unghii s-a ciobit putin doar pe cateva unghiute si in plus are si un pret bun eu am gasit-o undeva la 6 Ron. Pentru norisori am folosit o oja alba mata intrumentul meu de facut buline si iata ce a iesit. Sper sa va placa si sa va ofere si voua o stare de veselie :)

Daca doriti sa  incercati acest model iata si sursa mea de inspiratie :http://www.youtube.com/watch?v=sJk-o9bXzNM






















Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca-ti plac aceasta inseamna mult pentru mine, sunt doar la inceput cu nail art-ul si tu esti una din sursele mele de inspiratie :)

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)