Unghii de toamna-Crengi uscate (dried twigs-fall nails)

Recent mi-am  achizitionat cateva oje New York Color si vroiam sa le incerc, asa ca azi am deschis sticluta "Boundless Berry" nr. 205.
Nuanta de pruna se potriveste perfect acestui anotimp.
Oja NYC Expert Last Nail Polish promite pana la 7 zile rezistenta ,cu 50% unghii mai rezistente (formula ojei e imbogatita cu calciu si fier ).Imi place mult si pensula nu e tocmai ca si cea de la Rimmel dar se aplica usor.
Pentru design am folosit o vopsea artistica de culoare aurie, imi place enorm  cum a iesit in evidenta auriul pe nuanta de pruna a ojei.
Sper sa va placa crengutele mele uscate de toamna si sa va inspire.
Astept cu placere comentariile voastre iar daca incercati acest model astept sa vad poze :)











                                     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)