Pasari calatoare + Oja NYC Sidewalkers

Hello deja am intrat in luna Noiembrie hmm... asa ca m-am gandit sa va prezint o alta oja NYC In a New York Color Minute foarte frumoasa este vorba de griul nr. 270 Sydewalkers.
Nu o sa va mai descriu aceasta oja pentru ca deja v-am prezentat caracteristicile intr-o alta postare a unei oje din aceeasi gama adica aici .
Imi place foarte mult aceasta oja gri si cred ca se incadreaza perfect cu anotimpul. Si pentru ca nu puteam sa las aceasta oja fara un model m-am gandit sa realizez un model simplu cu pasari calatoare ca tot vine frigul si majoritatea au plecat spre tarile calde.

Sper sa va placa modelul meu ,astept cu placere parerile voastre :).





Pentru realizarea acestui  model am folosit: 
-vopsea acrilica alba
-o pensula subtire
-un buretel (pt.varful unghiilor)
-sclipiciul holo de la Natty nr. 466
-sealing top coat de la Essence Fruity






Comentarii

  1. E interesant acest model, mie imi plac foarte mult pescarusii, deci eu asociez pasarelele tale cu niste pescarusi ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Carla,da poate ca seamana cu niste pescarusi dar pana la urma tot pasari sunt, poate daca le pictam cu negru :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mult imi place nuanta asta de gri

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)