Key To My Heart

Influentata de romantismul din jur :)))  si de faptul ca urmeaza Valentine's Day saptamana aceasta m-am hotarat totusi sa port o oja rosie pe unghiute.
Bine nu e tocmai o oja rosie eu ii spun "rosu zmeurica" .
Si manichiura mea cu pozele de rigoare:




Superba oja Golden Rose Rich Color nr. 45 am achizitionat-o tocmai in perioada sarbatorilor de Craciun dar din pacate a ajuns pe unghiute abia acum dar e ok.
Nuanta e un "rosu zmeurica" as cum am dezmierdat eu aceasta oja cu particule mici de glitter rosu.
Sincer ador aceasta oja, am purtat-o cu succes zilele acestea.
Pentru model am ales sa stampilez (in ultima perioada chiar a devenit o obsesie dar chiar nu ma pot opri :D )  de pe matrita TIAN XIN-15 achizitionata de la Oana  http://fancynailart.blogspot.ro/  pe care o recomand cu drag. Pot sa va spun ca e o tipa senzationala livreaza mereu produsele la timp, aduce chiar matrite sau alte produse de nail art pe baza de comanda si mai nou pentru cele interesate aduce si stampilute transparente. 
Asa ca daca sunteti interesate puteti comanda produsele de pe blogul ei printr-un simplu email.
Am uitat sa specific ca matrita aceasta este replica dupa matrita MOYOU Bridal Collection -05.
Pe inelar am aplicat oja Essence "White On White" care din pacate nu apare in poza, iar pe inelar si aratator am ales sa aplic glitter-ul rosu Natty in nuanta 347.
Am sigilat design-ul cu top coat-ul Eveline si voila.


Sper ca va place manichiura mea  iubibila?


Astept ca de fiecare data cu drag pareile voastre, pupici pana data viitoare.












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)