March's Nails Challenge: Flakies

O data cu racirea timpului de afara si vremea capricioasa din ultimele zile m-am ales cu o minunata raceala, cu toate acestea nu puteam sa absentez de la colaborarea noastra ce are loc in fiecare sambata.
Asa ca pentru azi avem "Flakies":





Combinatia de azi este una simpla dar de efect. Peste oja ESSENCE " Indigo To Go" primita cadou in Decembrie de la sophiesnailartdreamland si oja RIMMEL "Black Out" am aplicat oja cu fulgi multicolorati  COLOR CLUB " The Uptown" .In prima poza care este facuta in lumina naturala am putut sa surpind cel mai bine frumusetea si reflexia ojei COLOR CLUB " The Uptown" . Pe degetul inelar si mijlociu am ales sa stampilez de pe matrita BPL-022 de la Oana cu oja BARRY M "Foil Effects" un model cu un mecanism cu rotite.


 Va invit sa treceti si pe la restul fetelor eu una sunt curioasa ce oje au ales:

Astept ca de fiecare data comentariile si parerile voastre :).









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)