April's Nails Challenge:Pretty in Polka Dots

Colaborarea lunii Aprilie se incheie azi cu tema "Pretty in Polka Dots" .
Asadar puncte sa fie :).







Manichiura de azi are ca si vedeta superbul mov de la GOLDEN ROSE Rich Color cu nr. 42.
Pentru design-ul de punctulete am ales trei modele de pe matrita XY 19 cu oja neagra ORANJJOLIE
Daca nu aveti o matrita cu puncte puteti sa obtineti acelasi efect cu instrumentul de facut puncte.
Am sigilat modele de pe unghii cu top coat-ul KIKO si cam atat.

Va invit sa vedeti si alte modele cu puncte la colegele mele:

Saptamana viitoare urmeaza un nou set de teme.

Astept cu drag comentariie voastre si nu uitati de Giveaway-ul meu poate va hotarati sa si participati, mai multe detalii gasiti pe blog aici pupici :).










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)