December's Nails Challenge: Christmasy

E Ajunul Craciunului, da ce poate fi mai frumos si mai minunat. Toata lumea e cam la final cu pregatirile pentru aceasta sarbatoare la fel si eu, doar ca mi-am facut putin timp azi pentru penultima tema din colaborarea noastra.
Nu poate sa existe un titlu mai potrivit pentru aceasta tema decat "Christmasy" asa ca urmeaza pozele:




Pentru manichiura dedicata Craciunului am folosit una din matritele primite de la bornprettystore zilele acestea mai exact BP-L056.
Daca va intereseaza o puteti gasi aici se afla in reducere in aceasta perioada pe site-ul lor. Pe langa reducerea normala a acestei matrite puteti beneficia de inca 10% daca folositi codul meu JQX31.
Ca si oja am folosit rosul de la GOLDEN ROSE cu nr. 45 ,da stiu ma vedeti destul de rar purtand aceasta nuanta dar mai fac si exceptii. Pe inelar am folosit albul meu preferat de la ESSENCE "White Wild Ways".
Pe degetul mare si cel mic am folosit topper-ul cu efect de fulgi de nea GOLDEN ROSE Carnival cu nr. 01.
Am stampilat modele cu stampila Starry Sky primita  tot de la bornprettystore.com eu am ales suportul cu om de zapada si capul de silicon in nuanta mov pe care il puteti gasi aici.
Deasemenea puteti opta pentru oricare din variantele de suporti si silicon.


Eu dau fuguta sa vad pentru ce modele de Craciun au optat fetele:

Va pup si va urez Craciun Fericit alaturi de cei dragi!!!












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)