Cupio In The City "Bora Bora" si Uleiul De Cuticule Cu Iasomie Swatch si Review

Buna dragele mele,

In aceasta zi minunata de Duminica indraznesc sa va arat cateva produse minunate primite prin amabilitatea celor de la CUPIO.
Prima minunatie pe care doresc sa va o arat este superba oja Cupio In The City  in nuanta Bora Bora:



Inca de la prima aplicare lacul de unghii Cupio In The City Bora Bora corespunde exact descrieri producatorului adica o oja profesionala pigmentata si stralucitoare.

Dar sa vedem care sunt avantajele lacurilor de unghii Cupio In The City:

-rezistenta si durabilitate pe unghii;

- luciu puternic;

- uscare rapida;

- aplicare rapida si uniforma datorita pensulei speciale;

- culori diverse si deosebite;

- acoperire perfecta.

Minunatia Bora Bora  si toate nuantele din gama Cupio In The City vin amblate in sticlute de 15ml si le gasiti pe site-ul lor online aici , pretul unei sticlute este de 18 Ron.

Pentru un look perfect cei de la Cupio recomanda respectarea urmatorilor pasii:

1. Se aplica Base Coat sau alt tratament pe unghiile uscate si degresate.

2. Mentinand partea plata a pensulei paralel cu unghia, se aplica un strat de lac de unghii Cupio incepand cu centrul unghiei, dupa care se coloreaza partile laterale ale unghiei. Se repeta aplicarea.

3. Se aplica un strat de Top Coat, sigiland cu atentie unghia.

4. Pentru a accelera uscarea lacului de unghii, se poate aplica Quick Drop.

5. La final, se aplica ulei de cuticule pentru a le hidrata si a le reda un aspect sanatos.


Pentru pasul 3 eu am ales Top coat-ul Matt Cupio mai jos aveti poza cu rezultatul.


Datorita acestui top coat ojele capata un efect mat fara a schimba sau a pali nuanta ojei.
Produsul se foloseste peste lacul de unghii uscat .Gramajul Top coat-ului Matt Cupio este 15ml iar pretul acestuia este de 20 Ron.



La final manichiurii mele am folosit Uleiul de cuticule cu pipeta Cupio Iasomie un produs care ajuta la hranirea si hidratarea cuticulelor .
Pe langa mirosul placut de iasomie mi-a placut extrem de mult pipeta care face usoara manevrarea si dozarea uleiului .
Va recomand cu drag acest produs care combate uscarea cuticulelor daca doriti sa aveti unghii frumoase si sanatoase.
Daca nu va atrage mirosul de iasomie il gasiti si in alte variante: capsuni, migdale, cocos, mere,vanilie.
Pretul uleiului de cuticule  este de 8,90 Ron si il gasiti aici iar gramajul sau este de 15ml dar il gasiti si la cantitatea de 75 ml.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am stampilat cateva modele exotice de pe una din matritele mele Moyou.

Sper ca sunteti curioase si voi de produsele celor de la CUPIO si sunteti tentate sa achizitionati macar un produs mie sincer mi-au placut enorm sunt deja dependenta de ele :)).



Va doresc o Duminica frumoasa!








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)