Crema nutritiva pentru ten uscat si Lapte Demachiant cu Miere si Musli BIO Yves Rocher [REVIEW]

De ceva timp sunt in cautarea produselor potrivite pentru  tenul meu uscat  mai exact o crema care sa-mi hidrateze intr-adevar tenul si sa-i redea luminozitatea si un  demachiant care sa-mi curete perfect machiajul si sa-mi lase tenul impecabil si delicat.
In luna Decembrie Andreea de la neverspoiledenough  a lansat o invitatie sub forma de concurs pentru testarea a doua produse noi Yves Rocher din gama cu Miere si Musli Bio . Am participat si eu la acest concurs si am avut norocul sa fiu aleasa castigatoare. Ii multumesc pe aceasta cale deoarece s-a hotarat sa ma aleaga pe mine.



Si acum sa va spun cateva lucruri referitoare la aceste produse.


Crema nutritiva pentru ten cu Miere si Musli Bio

Vine intr-un ambalaj dragut de 50 ml.
Conform ambalajului aceasta crema contine ingrediente de origine naturala in proportie de 99,6% si in proportie de 14,5% din agricultura biologica.
Ingrediente: miere de salcam care stimuleaza sinteza lipidelor, musli pentru eficacitatea nutritiva optima, extractul de castan care protejeaza impotriva deshidratarii, extract de ovaz care repara si stimuleaza reannoirea celulara si ulei de floarea soarelui care hraneste si este bogat in Omega 6.
La aplicare crema lasa tenul neted si-l hidrateaza, tenul meu isi pastreaza pe parcusul zilei elasticitatea si nu simt aceea senzatie de uscaciune ci mai degraba comfort.
Imi place si faptul ca are un miros usor si placut de migdale.
Singurul lucru pe care l-a suferit tenul meu la aplicarea in primele trei zile a acestei creme au fost cateva pete de roseata pe fata( din cate stiu eu nu sunt alergica la nici un ingredient pe care il contin aceste produse) dar care acum au disparut., probabil tenul meu a sesizat schimbarea cremei normale cu una BIO.



Lapte demachiant cu Miere si Musli BIO

Ca si cantitate aceste lapte demachiant vine intr-un ambalaj transparent de 200 ml, cred ca o sa-mi ajunga ceva vreme.
Contine exact aceleasi ingrediente ca si crema.
Imi place foarte mult textura delicata a acestui lapte demachiant, ca si eficacitate in eliminarea urmelor de make-up il incadrez ca si mediu,  hidrateaza ,este catifelat si nu ofera un aspect uleios pielii.
Ca si minus la acest produs ar fi sistemul de inchidere si deschidere, mi-ar fi placut sa aiba pompita, ma chinui putin in momentul cand deschid flaconul sper sa nu-mi rup vreo unghie :)).




Ambele produse nu contin parabeni,conservanti si uleiuri minerale.
Ceea ce pot sa va spun cu referire la aceste produse este ca pe viitor cu siguranta voi cumpara crema de fata, insa cat despre laptele demachiant cred ca ma voi orienta spre o apa micelara Yves Rocher.

Daca va intereseaza aceste produse sau altele din gama Yves Rocher le gasiti in magazinele lor fizice, in brosuri sau le puteti comanda direct de pe pagina lor yves-rocher.ro.



Voi a-ti incercat aceste produse Yves Rocher BIO?







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)