Be my Valentine Challenge - "Hearts on my lips"

Daca va era deja dor de mine, iata ca am revenit cu un alt model pentru VALENTINES DAY de data aceasta unul creat special pentru colaborarea "Be my Valentine" l-a care participam impreuna intr-un numar mare bloggerite indragostite de unghii si nu numai.

De data aceasta am ales un model mai simplu si mai cuminte pe care sa-l port pe unghii de Valentines Day si bineanteles inca putin roz nu strica :P:





Sunt tot in perioada stampilatului care cateodata iti poate face viata mai usoara, intr-un mod:simplu, frumos si rapid cu o alta matrita XL achizitionata de pe cosmetics-online.ro.



A venit randul ojei Victoria's Secret "beauty rush" numarul 9CN (nu am gasit alt numar pe sticluta) sa fie folosita si admirata;;) ,o nuanta roz crema cu un aspect atat de elegant si placut pe unghii, am aplicat oja in doua straturi iar uscarea a fost rapida iar peste oja am stampilat inimioare. Pe inelar am ales oja rosie de la Essence "Fame Fatal" peste care am stampilat buze.Iar design-ul l-am protejat cu top coat-ul de la Farmec.



Avem si un colaj foarte special si frumos creat de bloggerita mea preferata, talentata  Madalina:


Aici aveti si linkurile fetelor participante pe care v-a invit sa le vizitati neaparat:

Comentarii

  1. Manichiura draguta draguta!!
    Iubibila :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce manichiura draguta! ♥ Imi place tare si placuta. Gasesti aproape de toate pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este minunata manichiura! ♥
    Imi place rozul folosit. Foarte girly si potrivit pentru aceasta ocazie.
    Happy Valentine's Day! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta si girly manichiura ta <3 .Imi place mult rozul de la VS <3 .
    Happy Valentine's Day! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult matrita si combinatia de culori. Arata asa de bine impreuna! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragutz modelul,tocmai l-am vazut si pe celalat,unul mai frumos ca altul,puuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragutz modelul plin de iubire

    RăspundețiȘtergere
  8. ce culori frumoase! și ce unghiuțe pretty! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)