NAIL ART MARATHON: Chevrons

Daca e sambata si weekend e clar timpul pentru o noua tema din maratonul nostru, azi draga mea KINGA ne propune "Chevrons" ea este deja experta in ce priveste acest domeniu asa ca sunt sigura ca design-ul ei este deosebit.
Si manichiura mea:








Imi era dor sa folosesc oja holografica asa ca am ales oja PUPA nr. 081care statea in sertarul cu oje noi si astepta sa fie folosita. Pe degetul mijlociu am aplicat oja ESSENCE " Wild White Ways" pe inelar am ales sa folosesc tehnica "Negative Space"  , pe degetul mare am creat un french iar pe restul unghiilor am stampilat design-ul de pe matrita XY14.
Imi place extrem de mult rezultatul oja holografica PUPA ofera un aspect deosebit manichiuri mele.

Va invit sa treceti sa treceti si pe la restul fetelor:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)