NAIL ART MARATHON : Movie

Cred ca as pierde ore in sir sa revad toate ecranizarile dupa cartile lui Jane Austen si tot nu m-as satura.
Dar sincer din nenumaratele ei ecranizari cel mai mult ador "Mandrie si Prejudecata" (Pride and Prejudice) o poveste romantica si intriganta dintre bogatul domn Darcy si tanara ,nemaritata si minunata domnisoara Elisabeth. Da pe vremea aceea la 27 de ani dupa cum declara si prietena lui Elizabeth  "Charlotte" erai deja "o povara pentru parinti" sa nu fi casatorita deoarece se putea sa nu te mai ceara nimeni in casatorie :))) ce bine ca azi nu mai exista standarde in ce priveste varsta :P.
Exista doua variante ale acestui film prima din 1995 interpretata de Colin Firth (Darcy) si Jennifer Ehle (Elisabeth) si cea din 2005 cu Keira Knightley (Elisabeth) si  Matthew Macfadyen (Darcy).
Recomand sa le vizionati pe ambele interpretarile sunt diferite dar frumoase.
In cele ce urmeaza eu am incercat sa redau doar o frantura din "Mandrie si Prejudecata" pe unghiute la indemnul lui Teo care ne propune sa fim inspirate de un film si iata si lucrarea mea:



Va las si un trailer din varianta anului 1995 cu una dintre secventele mele preferate :P:


 Alte ecranizari pe care le recomand:
-Persuasion
-Northanger Abbey
-Mansfield Park (prima carte pe care am citit-o)
-Sense and Sensibility
-Emma ...

Cat despre model sincer am incercat sa pictez dar rezultatul a fost cam dezamagitor asa ca m-am hotarat sa stampilez modele de pe matritele TIAN XIAN -21 achizitionata de la minunata Oana (replica dupa matrita MOYOU "Mothe Nature Collection" 01) pe care o recomand cu caldura e foarte serioasa si are preturi bune si matrita BP-29 primita cadou de la Oana mea Unghiute Colorate.
Baza pe care am folosit-o este oja SINFULCOLORS in nuanta "Starfish"

Sunt curioasa din ce filme s-au inspirat fetele:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)