S-he Stylezone 155 Swatch and Review

Saptamana aceasta am fost in vizita de shopping la DM unul dintre magazinele mele preferate atunci cand vine vorba de produse cosmetice si de ingrijire corporala . Zona in care am zabovit mai mult a fost standul cu produse S-he Stylezone de unde m-am ales cu doua oje minunate.
Astazi doresc sa v-o prezint pe una dintre ele este vorba de cea holografica pe care mi-am dorit sa o vad cat mai repede pe unghii (ojele holo sunt printre preferatele mele).

This week I was visiting and shopping at DM one of my favorite stores when it comes to cosmetics and body care. The area where I lingered more was the S-He Stylezone stand from where I chose two wonderful nail polishes.
Today I want to introduce you to the holographic one, that I've wanted to see it as soon as possible on the nails (holo nail polishes are among my favorites).





Dupa cum probabil deja stiti produsele S-he Stylezone sunt fabricate in Germania si sunt o marca comercializata exclusiv de DM.
Oja S-he Stylezone cu numarul 155 este o oja de  nuanta roz , formata din particule de sclipici  holografice. Aceasta oja vine ambalata intr-o sticla de 10 ml.
Aplicarea am realizat-o in doua straturi iar ca si tip de oja este una cu uscare rapida.

Sper ca v-am atras atentia cu aceasta frumusete si sunteti tentate sa o cumparati pretul ei este accesibil doar 12 Ron.

As you probably already know the S-he Stylezone products are manufactured in Germany and they are a brand sold exclusively by DM.
The S-he Stylezone nail polish has the number 155 and is a shade of pink formed of holo microgliters. This nail polish comes packaged in a 10 ml bottle.
The aplication was made in two coats and as type of nail polish is quick drying.

I hope I have drawn attention to this beauty and you are tempted to buy it because its price is affordable only about $ 2,50.


Astept cu drag parerile si comentariile voastre si va urez o seara placuta :).

I'm waiting with love your sincere opinions and comments and Iwish you a great evening :).


Nu uitati de codul meu JQX31 cu care beneficiat de 10% reducere pe Bornprettystore la orice comanda si transport gratuit.

Don't forget my code JQX31 with which you can receive 10% off at any order at Bornprettystore and free shipping.









Comentarii

  1. Vaiiiiii!!!
    Eu nu am nicio oja holografica dar cred ca asta se va schimba in curand!
    Este absolut superba(si spun asta chiar daca nu ma omor dupa roz).
    Aveau cumva si alte nuante?:D
    Sa o folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodora Stoian15 mai 2014 la 22:56

    e ca o bombonica! love it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana Alexandru15 mai 2014 la 23:00

    foarte frumoasa culoare <3

    RăspundețiȘtergere
  4. da mai erau cateva nuante holo Andreea, mie mi-a atras atentia si un mov dragut cred ca o sa-l cumpar si pe acela in curand , multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. plioti nicoletta manuela15 mai 2014 la 23:12

    nu am inca o oja holografica, ar fi interesant!

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca suna mai bine un mov. O sa ma duc si eu sa ma uit cat de curand.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuie neaparat sa incerci macar una pe unghi o s-a te indragostesti :))

    RăspundețiȘtergere
  8. CrisLitlleCorner16 mai 2014 la 18:58

    Trebuie sa trec pe la Dm :)) Oja arata minunat <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoasa e !!! Cand ajung in DM cu siguranta o sa plec cu ea in plasuta :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar te rog , pupici sa ne-o areti si noua pe unghii :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)